6. 2. 2018  Bratislava

120. výročie Schwarzkopf

Nová kapitola 120. výročia: Schwarzkopf oslavuje jedinečnú kreativitu a sebavedomie

Pri príležitosti svojho 120. výročia zažíva Schwarzkopf znovuzrodenie. So svojou kampaňou #createyourstyle, oslavujúcou individualitu a sebavedomie s bezprecedentnou dôslednosťou. Ideály krásy a dokonalosti vyblednú, zatiaľ čo vyjadrenie vlastnej osobnosti prechádza do popredia. V kampani nájdeme rôzne reklamné motívy a nové témy ako rozmanitosť a autentickosť, radikálne preorientovanie pozvaných modelov napríklad ako Toni Garrn, ale aj medzinárodných Schwarzkopf influencerov alebo členov výrazne rôznorodých komunít. Spoločne oslavujú živelné účesy a farby - ďalšiu kapitolu expresívnej krásy.

120 rokov značky Schwarzkopf, 120 rokov vášnivej oddanosti individualite, tvorivosti, móde a duchu času. Všetko pre naše vlasy. Novou misiou Schwarzkopfu sa stáva podpora novej definície krásy a autentického prejavu. Podpora špecifického prejavu každého z nás, v tom najlepšom možnom svetle.

Táto misia bude podporená kampaňou #createyourstyle meniacou pojem štýl na zobrazenie nálad,  momentov a udalostí, ďaleko od pevne stanovených štandardov. "Ľudia už nechcú nasledovať stereotypy. Svoju osobnosť dokážeme všetci vyjadriť autenticky. Schwarzkopf ponúka spôsob ako vytvoriť tú najlepšiu možnú verziu samého seba a cítiť sa vďaka tomu sebavedomo počas rôznych okamihov života," hovorí Marie-Ève Schröderová, senior viceprezidentka pre medzinárodný marketing Henkel Beauty Care.

Nová kampaň zahŕňa reklamné motívy, mediálne aktivity a aktivity na sociálnych médiách zahŕňujúce nielen modelov ako Toni Garrn a Kris Gottschalk, nespočetné množstvo Schwarzkopf influencerov, ale aj zástupcov rôznych vekových skupín, komunít a sexuálnych orientácií. Spoločnosť Schwarzkopf od júna 2017 spolupracuje s približne 50 rôznymi influencermi medzinárodného pôvodu. Patria medzi ne mená ako Anna Maria Damm z Nemecka či Adam Gallagher z USA. Cieľom spoluprác je vytvoriť hodnoverný obsah s autentickými ľuďmi.

Farbiace, ošetrujúce a stylingové produkty od Schwarzkopf umožňujú, aby si každý vytvoril svoj obľúbený účes bez ohľadu na ideály krásy. Súčasťou kampane #createyourstyle je taktiež spoločnosť Schwarzkopf Looks, vytvorená a od roku 2008 podporovaná Arminom Morbachom. V porovnaní s predchádzajúcim obdobím sa spoločnosť Schwarzkopf Looks v roku 2018 už nebude orientovať na trendy na mólach. Namiesto toho sa zameria na zdôraznenie individuálnosti modelov. Tým chce do života ľudí prinášať krásu bez nároku na dokonalosť.

Kampaň #createyourstyle pri príležitosti 120. výročia spoločnosti Schwarzkopf bude zahájená 8. februára 2018 v berlínskom tuneli U3 na Potsdamer Platz. Počítať môžeme s účasťou významných medzinárodných hostí z radov médií i spoločnosti.