Discover the brands and technologies from our business units Henkel Adhesive Technologies and Henkel Consumer Brands.
6. 2. 2018 Bratislava
Pri príležitosti svojho 120. výročia zažíva Schwarzkopf znovuzrodenie. So svojou kampaňou #createyourstyle, oslavujúcou individualitu a sebavedomie s bezprecedentnou dôslednosťou. Ideály krásy a dokonalosti vyblednú, zatiaľ čo vyjadrenie vlastnej osobnosti prechádza do popredia. V kampani nájdeme rôzne reklamné motívy a nové témy ako rozmanitosť a autentickosť, radikálne preorientovanie pozvaných modelov napríklad ako Toni Garrn, ale aj medzinárodných Schwarzkopf influencerov alebo členov výrazne rôznorodých komunít. Spoločne oslavujú živelné účesy a farby - ďalšiu kapitolu expresívnej krásy.
120 rokov značky Schwarzkopf, 120 rokov vášnivej oddanosti individualite, tvorivosti, móde a duchu času. Všetko pre naše vlasy. Novou misiou Schwarzkopfu sa stáva podpora novej definície krásy a autentického prejavu. Podpora špecifického prejavu každého z nás, v tom najlepšom možnom svetle.
Táto misia bude podporená kampaňou #createyourstyle meniacou pojem štýl na zobrazenie nálad, momentov a udalostí, ďaleko od pevne stanovených štandardov. "Ľudia už nechcú nasledovať stereotypy. Svoju osobnosť dokážeme všetci vyjadriť autenticky. Schwarzkopf ponúka spôsob ako vytvoriť tú najlepšiu možnú verziu samého seba a cítiť sa vďaka tomu sebavedomo počas rôznych okamihov života," hovorí Marie-Ève Schröderová, senior viceprezidentka pre medzinárodný marketing Henkel Beauty Care.
Nová kampaň zahŕňa reklamné motívy, mediálne aktivity a aktivity na sociálnych médiách zahŕňujúce nielen modelov ako Toni Garrn a Kris Gottschalk, nespočetné množstvo Schwarzkopf influencerov, ale aj zástupcov rôznych vekových skupín, komunít a sexuálnych orientácií. Spoločnosť Schwarzkopf od júna 2017 spolupracuje s približne 50 rôznymi influencermi medzinárodného pôvodu. Patria medzi ne mená ako Anna Maria Damm z Nemecka či Adam Gallagher z USA. Cieľom spoluprác je vytvoriť hodnoverný obsah s autentickými ľuďmi.
Farbiace, ošetrujúce a stylingové produkty od Schwarzkopf umožňujú, aby si každý vytvoril svoj obľúbený účes bez ohľadu na ideály krásy. Súčasťou kampane #createyourstyle je taktiež spoločnosť Schwarzkopf Looks, vytvorená a od roku 2008 podporovaná Arminom Morbachom. V porovnaní s predchádzajúcim obdobím sa spoločnosť Schwarzkopf Looks v roku 2018 už nebude orientovať na trendy na mólach. Namiesto toho sa zameria na zdôraznenie individuálnosti modelov. Tým chce do života ľudí prinášať krásu bez nároku na dokonalosť.
Kampaň #createyourstyle pri príležitosti 120. výročia spoločnosti Schwarzkopf bude zahájená 8. februára 2018 v berlínskom tuneli U3 na Potsdamer Platz. Počítať môžeme s účasťou významných medzinárodných hostí z radov médií i spoločnosti.
120. výročie Schwarzkopf