Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
12. 9. 2019 Bratislava
Do pozície manažérky marketingu divízie Laundry and Home Care spoločnosti Henkel pre český a slovenský trh bola od 1. septembra 2019 vymenovaná Jana Očadlíková. Od roku 2016 pôsobila vo viedenskej centrále Henkel CEE najskôr vo vedení kategórie prostriedkov na umývanie riadu, neskôr celej kategórie čistiacich prostriedkov čističov pre domácnosť. Vo svojej novej funkcii sa chce zamerať na ďalšie posilnenie značiek, hľadanie nových príležitostí pre rast vrátane oblasti udržateľnosti.
„Som príkladom, ako spoločnosť Henkel pracuje na rozvoji svojich zamestnancov. Každý manažér by mal spoznať nielen rôzne oblasti biznisu, ale v dnešnom globálnom prostredí i rôzne trhy,“ vysvetľuje svoje kariérne kroky Jana Očadlíková a dodáva: „Ja som mala možnosť pracovať na stratégii značiek pre veľmi rôznorodé trhy strednej a východnej Európy, čo bola výzva a zároveň obohacujúca skúsenosť. Som rada, že sme úspešne zvládli priniesť na trh niekoľko kľúčových inovácií, a teraz sa teším na implementáciu ďalších významných noviniek naprieč portfóliom pracích a čistiacich prostriedkov v ČR a SR.“
Jana Očadlíková pracuje v spoločnosti Henkel od roku 1996. Vyštudovala Vysokú školu ekonomickú v Prahe. Hovorí plynule po anglicky a nemecky.