Objavte značky z našich obchodných divízií Adhesive Technologies a Consumer Brands.
4. 4. 2023 Bratislava
Len pár dní po udelení ceny Hermes Komunikátor roka za sériu eventov na podporu zamestnancov k návratu do kancelárií sa spoločnosť Henkel Slovensko opäť ocitla na stupni víťazov. Tentokrát bodovala v prestížnej súťaži Prokop, ktorá hodnotí najlepšie PR projekty na Slovensku. Odborná porota ocenila vianočnú kampaň Pečie celé Henkel Slovensko druhým miestom v kategórii Interná komunikácia a employer branding. Víťazi si svoje ocenenia prevzali na slávnostnom galavečere 30. marca 2023.
Spoločnosť Henkel Slovensko sa so svojou vianočnou kampaňou Pečie celé Henkel Slovensko postavila na stupne víťazov a v krátkej dobe tak získala už druhé ocenenie odbornej poroty, ktorá vyzdvihla kvalitu jej internej komunikácie. „Interná komunikácia je veľmi špecifickou a neraz poriadne náročnou formou komunikácie. V Henkel Slovensko sa ju snažíme robiť tak, aby bola najmä zapamätateľná. Našou ambíciou je rovnako, aby jej kreativita, autenticita a presah, napríklad v podobe spolupráce s chránenou dielňou, poukazovali na hodnoty firmy. Komunikačný tím u nás má iba jedného človeka, a preto sa nesmierne teším z dlhoročnej spolupráce s našou partnerskou agentúrou Seesame, s ktorou sa už niekoľko rokov snažíme budovať imidž značky Henkel Slovensko interne aj externe. Veľmi sa teším, že naše úsilie si všimla a ocenila aj odborná porota a že sme obstáli v tak silnej konkurencii so skvelým druhým miestom,“ povedala Zuzana Kaňuchová, riaditeľka korporátnej komunikácie Henkel Slovensko, Henkel ČR a Henkel Magyarorzság.
Ocenená kampaň Pečie celé Henkel Slovensko vznikla ako nápad na netradičný vianočný darček a prepojila takmer 2 000 zamestnancov spoločnosti, ktorí sa kvôli pretrvávajúcim protipandemickým opatreniam stále nemohli stretnúť osobne. „S Henkel Slovensko na komunikačných kampaniach spolupracujeme už viac ako 20 rokov. V každej jednej sa aj jednoduchú vec, akou je vianočný darček, snažíme pretaviť na zážitok. Inšpiráciou na túto kampaň sa stala súťaž o najlepších amatérskych pekárov. Som veľmi rada, že tento prístup a sprievodná komunikácia mali u zamestnancov aj odbornej poroty úspech,“ vysvetľuje Zuzana Ozanová, ktorej tím v Seesame zastrešuje komunikáciu pre Henkel Slovensko.
Samotný vianočný darček – špeciálny udržateľný vianočný set na pečenie vyrobený v chránenej dielni, zamestnancom priniesli známe tváre. Obľúbená ambasádorka francúzskej patisserie na Slovensku Natacha Pacal pripravila pre zamestnancov Henkel Slovensko 2 špeciálne recepty a spolu s víťazom 1. ročníka relácie Miňom Macuľom za asistencie moderátora Juniora ich spoločne predstavili v podrobnom videonávode. Videorecept si pozrelo vyše 1 000 ľudí a viac ako 100 z nich sa zapojilo do súťaže o kurz pečenia s obľúbenou cukrárkou Natachou Pacal. „Zaplavili nás pozitívne ohlasy zamestnancov. Mnohí nám písali, že vďaka darčeku a videu prvýkrát piekli, znovu objavili svoju vášeň alebo strávili veľmi pekné chvíle so svojimi blízkymi a veľa sa nasmiali po tak náročnom období, akým sme si všetci prešli. A to bolo zmyslom – spojiť ľudí, odtiahnuť ich od monitorov, darovať zážitok a prepojiť nás ako firmu vo forme výsledných fotografií či videí svojich výtvorov, či už podarených alebo tých menej podarených. Historicky sme rovnako zaznamenali aj najvyšší záujem o vianočný darček. Sme udržateľná firma a v snahe predísť plytvaniu vyzývame zamestnancov, vrátane rodičov na materskej a rodičovskej dovolenke, o pred-registráciu záujmu o darček. Teší nás aj touto cestou ľudí viesť k udržateľnému správaniu.“ dodáva Zuzana Kaňuchová.
PROKOP je prestížnou súťažou najlepších PR projektov na Slovensku, ktorú od roku 2010 vyhlasuje a organizuje Asociácia public relations na Slovensku (APRSR). Cieľom súťaže je predstaviť zaujímavé, kreatívne a inovatívne PR kampane uskutočnené na Slovensku v aktuálnom roku. Silný 13. ročník súťaže zaznamenal 174 registrácií od 47 prihlasovateľov. Prihlásené projekty hodnotilo 19 porotcov zložených z odborníkov z brandže. Na slávnostnom galavečere 30. marca 2023 si v 19 kategóriách agentúry a klienti spolu odniesli až 63 ocenení.