8.11.2021  Bratislava

Značka Schwarzkopf otvorila v Berlíne svoj prvý zážitkový obchod

V Berlíne vzniklo jedinečné miesto na stretávanie, vzdelávanie, zážitky a inšpiráciu: House of Schwarzkopf – spojenie dedičstva, remesla a inovácií. To všetko pod jednou strechou v nádherne navrhnutom salóne a obchode, ktorý otvoril 2. októbra.

House of Schwarzkopf sa nachádza v samotnom srdci Berlína, kde Hans Schwarzkopf položil základy tejto ikonickej značky pre vlasovú starostlivosť. „Nový domov Schwarzkopfu predstavuje spojenie 120 rokov skúseností s najmodernejšími technológiami. Je to miesto stretu minulosti a budúcnosti, kde môžete hodnoty, produkty a históriu značky nielen vidieť, ale aj sami zažiť na vlastnej koži, teraz v ešte dostupnejšej forme,“ hovorí Rik Strubel, Chief Marketing Officer Henkel Beauty Care.

Dôležitá je personalizácia: House of Schwarzkopf pozýva každého návštevníka, aby preskúmal a aktívne vytváral svoju krásu, a to hneď v niekoľkých digitálnych i nedigitálnych sekciách. „Vďaka najmodernejším technológiám si môže každý hosť vyskúšať rôzne farby na vlasy v kúzelnom zrkadle alebo si urobiť 3D selfie v ojedinelom priestore na zachytenie vlastnej krásy. Dôležitou súčasťou je aj stôl, kde sa môžete nechať očariť vôňami zo sveta Schwarzkopf. A na záver vám naši experti namiešajú produkt zodpovedajúci presne vašim potrebám. Výsledkom návštevy je tak jedinečný, osobný a neopakovateľný zážitok,“ vysvetľuje Ivona Fojtíková Senior Brand Manager v divízii Beauty Care spoločnosti HENKEL CZ/SK.

Okrem profesionálnych produktov a sezónnych limitovaných radov je v House of Schwarzkopf exkluzívne dostupná aj nová vlajková značka - Schwrazkopf flagship brand. Tá umožňuje spotrebiteľom odniesť si kúsok tohto podmanivého zážitku k sebe domov a zažívať ho znova a znova. Nová exkluzívna značka kombinuje priekopníckeho ducha Hansa Schwarzkopfa, starostlivo vybrané ingrediencie a udržateľné balenie.

Tí, ktorým sa zdá Berlín vzdialený, o nič neprichádzajú. House of Schwarzkopf je totiž dostupný aj online vo virtuálnej prehliadke. Všetci po celom svete tak môžu jedinečné miesto preskúmať z pohodlia svojho domova. Navyše všetky produkty sú dostupné v novom e-shope, preto nie je problém si ich zakúpiť,“ dodáva Ivona Fojtíková.

Tlačové správy (199,49 KB)

Ďalšie informácie