Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
19. 6. 2019 Bratislava
Do Henkel Slovensko putujú ďalšie ocenenia! Produktové novinky z divízie Laundry & Home Care boli počas 8. ročníka marketingového programu Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka 2019 ocenené tými najvyššími cenami. Slovenskí spotrebitelia rozhodli o víťazstve produktov Somat Gold a Silan Suprême v celoslovenskej marketingovej súťaži, oceňujúcej produktové novinky a inovácie na slovenskom trhu. Oba produkty získali titul Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka 2019. Produkt Somat Gold si navyše odniesol ocenenie Absolútny víťaz.
“Neprekvapilo ma, že si spotrebitelia vybrali naše výrobky Somat Gold a Silan Suprême, keďže kvalita sa vždy presadí. Víťazstvo daných noviniek potvrdzuje aj dlhodobá preferencia slovenských spotrebiteľov v mieste predaja, a naše značky pokračujú vo vedúcich pozíciách na trhu,“ povedal na margo ocenenia Roman Kýr, generálny manažér divízie Laundry & Home Care Henkel Slovensko a Henkel ČR.
Základom pre udelenie ocenenia sú výsledky exkluzívneho výskumu, ktorý uskutočnila agentúra Nielsen. Do výskumu, ktorý sa prebiehal v máji 2019 sa zapojila reprezentatívna vzorka 2 000 slovenských respondentov. Cieľom bolo zistiť, ktorý z výrobkov v každej kategórii považujú spotrebitelia za najlepší. Hodnotili sa atribúty ako napríklad chuť, obal, funkčnosť, kvalita, značka či iné.
Na slávnostnom udeľovaní cien, ktoré sa uskutočnilo v bratislavskej Design Factory, za Henkel Slovensko ocenenie prevzali Group Brand Manager Home Care CZ/SK, Andrej Valko za Somat Gold a ocenenie za Silan Suprême prevzala Head of Key Account Management, Ivana Poláčková.
“Tešíme sa, že sme získali ocenenie od spotrebiteľov, čo je potvrdením našej kvality, v ktorú veríme. Toto je už taká čerešnička na torte. Sme naozaj veľmi radi a ďakujeme,“ povedal počas slávnostného večera Group Brand Manager Home Care CZ/SK, Andrej Valko.
Cenu Absolútny víťaz si odniesol výrobok, ktorý získal v prieskume najvyšší počet hlasov. Somat Gold získal certifikát od mediálneho partnera STORE MEDIA na reklamnú kampaň v hodnote 7 500 € v instore rádiu obchodného reťazca Tesco a certifikát od spoločnosti Nielsen v hodnote 3 000 €. Ocenené boli aj novinky, ktoré zaujali spotrebiteľov v rámci sprievodných súťaži usporiadaných mediálnymi partneri programu.
Výrobcovia a distribútori mohli do 8. ročníka programu prihlásiť svoje inovácie z oblasti rýchloobrátkového tovaru, doplnkov stravy a OTC produktov (s výnimkou tabakových výrobkov), ktoré boli na slovenský trh uvedené v období od januára 2018 až do konca mája 2019. O získanie titulu Najlepšia novinka 2019 prejavilo záujem viac ako 89 nových a inovovaných výrobkov z takmer 77 spoločností. Tie sa uchádzali o priazeň spotrebiteľov v 20 potravinárskych a 8 nepotravinárskych kategóriách.
Slávnostný galavečer spustil podporu víťazných noviniek. Ocenené spoločnosti môžu počas jedného roka využívať logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2019 pri propagácii víťazných výrobkov, a to na obaloch, aj v marketingových kampaniach.
Víťazi programu budú zviditeľnení prostredníctvom marketingovej kampane, ktorá prebehne v tlači, v časopise Tovar&Predaj, v tituloch vydavateľstva Mafra, v prílohe Moje Leto (súčasť časopisov Moja psychológia, Moje zdravie, ForMen), na internete, sociálnych sieťach a v in-store. Novinkou v programe je propagácia v instore rádiu obchodných reťazcoch TESCO a METRO na 124 predajniach zameraná na podporu loga a víťazov programu. Po prvýkrát bola posilnená retailová podpora prostredníctvom distribúcie víťazných noviniek na centrály reťazcov k rukám jednotlivých nákupcov, pretože podpora samotného listingu je pre nové výrobky veľmi dôležitá. Víťazné novinky budú vystavované na kongresoch Samoška a TaPcon, ktorého sa zúčastňujú majitelia nezávislých obchodov, ale aj zástupcovia reťazcov.
Obchodníci sa vďaka tejto podpore dozvedia aké novinky budú spotrebitelia hľadať na regáloch. Víťazné firmy budú mať taktiež možnosť samplingu svojich výherných noviniek na stánku Voľba spotrebiteľov počas najväčšej medzinárodnej poľnohospodárskej a potravinárskej výstavy AGROKOMPLEX v Nitre v auguste 2019. Spotrebitelia sa môžu oboznámiť s víťazmi aj v rámci pravidelných spotrebiteľských súťaží na facebookovom profile Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2019.
Ďalšie informácie