Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
17. 2. 2020 Bratislava
Spoločný čas s rodinou sa stáva raritou a pravidelné osobné stretnutia s priateľmi sa vytrácajú z našich diárov. Práve na tento problém sa rozhodli upozorniť značky Somat a Pur spoločnosti Henkel v rámci kampane #enjoytogether. Jej cieľom bolo podnietiť ľudí k tomu, aby si našli čas na svojich blízkych, a tiež poukázali na to, že nikdy nie je neskoro to zmeniť.
Pracovné povinnosti, termíny a množstvo aktivít – čas na blízkych nám jednoducho neostáva a väzby medzi priateľmi či rodinou postupne chladnú. Touto myšlienkou sa inšpirovala aj spoločnosť Henkel, ktorá sa v rámci svojej iniciatívy #enjoytogether rozhodla ukázať, že na blízkych sa vždy oplatí nájsť si čas. Napríklad pri dobrom jedle.
Pre český a slovenský trh pripravil Henkel pod záštitou značiek Somat a Pur kampaň, ktorej cieľom bolo ukázať, že aj „obyčajná večera“ – ktorú si pripravíme spoločne – nás dokáže spojiť a dáva príležitosť na stretnutie. Hlavnými komunikátormi myšlienky boli vybraní slovenskí a českí influenceri. Počas teasingovej fázy uverejnili sériu postov, v ktorých sa podelili o názor, čo pre nich znamená čas strávený s blízkymi a ako dokážu využiť prípravu jedla na to, aby sa rodina či priatelia zišli na jednom mieste. Nosnou aktivitou kampane boli neformálne kulinárske podujatia, na ktorých si osobnosti sociálnych sietí v spoločnosti rodiny a priateľov za jedným stolom pripomenuli, aké dôležité sú spoločné chvíle. Súčasťou komunikácie bola aj namieru pripravená webová podstránka s tipmi na tematické večere a zaujímavé recepty.
„Problém s nedostatkom času sa týka takmer každého, bez ohľadu na vek alebo prácu. Doba je veľmi rýchla a veľa času venujeme každodenným povinnostiam. Rozhodli sme sa teda ľuďom pripomenúť, že tráviť čas spoločne je dôležité a treba si vedieť užiť pekné chvíle. Ideálne pri dobrom jedle. O špinavý riad sa potom postarajú naše overené produkty,“ uviedla brand manažérka značky Somat Michaela Hájková.
Do česko-slovenskej kampane sa zapojilo spolu 25 influencerov, ktorí myšlienku šírili ďalej v podobe 258 uverejnení na ich sociálnych sieťach. V rámci komunikácie sa kampaň objavila aj v tradičných a online médiách, spolu 94-krát. Celkovo kampaň zasiahla viac ako dva milióny ľudí.